Mitä asiakaspalvelukonseptimme tarkoittaa käytännössä?
- Teille on nimetty oma asiakaspalvelutiimi. Näin varmistamme asioiden sujuvuuden myös mahdollisissa sairaustapauksissa. Tiimiin nimetään henkilökohtainen kirjanpitäjä ja asiakkuusvastaava.
- Haluamme ymmärtää asiakkaittemme liiketoimintaa. Alkukartoituksen jälkeen pidämme säännöllisesti asiakkaidemme kanssa kehityskeskusteluja, joissa arvioimme yhteistyön toimivuutta, ja annamme omia näkemyksiämme asiakkaan liiketoiminnan kehittämiseksi.
- Palvelukokonaisuus sovitetaan jokaiselle asiakkaalle Uniikiksi kokonaisuudeksi, jolloin mahdollistamme asiakkaan omien resurssien vapauttamisen ydinliiketoimintaan. Ymmärrämme myös, että tarpeet saattavat muuttua ajan myötä, ja joustamme kulloinkin asiakkaittemme tarpeiden mukaan.
- Uniikkiasiakkaanamme sinulla on mahdollisuus osallistua järjestämiimme tapahtumiin, joissa kerromme ajankohtaisista aiheista. Esimerkiksi syksyisin järjestämme Veronkorjuujuhlat, jossa kerromme yrittäjille, miten yrityksen tai henkilökohtaisen verotuksen voi optimoida. Lisäksi järjestämme verkkotapahtumia ajankohtaisten asioiden ympärille, ja tuomme sopivissa tilaisuuksissa myös asiakkaidemme tarjontaa esille.
- Laajan yhteistyökumppaniverkoston kautta saat myös tarvittaessa apua liiketoiminnan muihin haasteisiin, kuten henkilöstön hyvinvoinnin parantamiseen, myynnin kehittämiseen tai vaikka Tyhy –päivän järjestämiseen. Nämä kumppaneiden tuottamat palvelut ovat erikseen laskutettavia, mutta Uniikin asiakkaana saat niistä Uniikin tarjouksen.
Vaikka rakastamme numeroita, missiomme on auttaa asiakkaitamme menestymään. Ja siinä me olemme hyviä!